vineri, iunie 13, 2008

C.V.Tudor: Este sub demnitatea mea să pun ştampila pe Blaga sau pe Oprescu



C.V.Tudor: Este sub demnitatea mea să pun ştampila pe Blaga sau pe Oprescu
Preşedintele PRM, Corneliu Vadim Tudor, a declarat, vineri, într-o conferinţă de presă, că este sub demnitatea sa să pună ştampila pe vreunul dintre cei doi candidaţi la Primăria Generală a Capitalei, Sorin Oprescu sau Vasile Blaga.

"Personal, n-am nimic împotriva lor. Asta e capacitatea lor, asta e valoarea lor. Şi Oprescu şi Blaga sunt colegii mei de Senat, însă e sub demnitatea mea să pun ştampila pe vreunul dintre ei. Nu m-au convins cu nimic, decât că uneori fac bancuri grosiere. Şi eu sunt pamfletar, dar mi se pare, totuşi, că sunt dintr-o altă categorie decât sunt eu", a spus liderul PRM.

Vadim Tudor a precizat din nou că nu va merge să voteze la al doilea tur de scrutin, care va avea loc duminică, 15 iunie.

Dat fiind că domnul Tudor nu se va deranja să voteze, nici măcar cât să anuleze votul, bănuiesc că nu se va exprima următorii 4 ani împotriva viitorului primar.

Niciun comentariu: