duminică, iunie 22, 2008

Conferinţă de presă PNL


Călin Popescu Tăriceanu: ... loc la Delegaţia Permanentă. Contrar aşteptărilor dumneavoastră, care sunt îndreptate către dispute şi conflicte am să vă spun că ordinea de zi a delegaţiei permanente a vizat câteva chestiuni esenţiale, care sunt pe agenda politică a oricărui partid care se respectă. Ţinând cont că după alegerile locale, scena politică românească se bazează pe trei partide importante. Unul dintre acestea fiind PNL, am considerat necesar să facem o analiză şi o evaluare a rezultatelor, la alegerile locale şi sigur că aici sunt multe lucruri de spus dar cred că este o problemă de bucătărie internă care pasionează mai puţin electoratul, cred că este o problemă de organizare care este de interesul organizaţional al PNL şi sigur că aici a trebuit să aducem cuvintele de laudă necesare performanţelor organizaţiilor care au ieşit din lot, trebuie să spunem că am avut organizaţii care au performat şi au obţinut peste 30% din voturile exprimate la nivel judeţean. Avem un rezultat care aşa cum s-a spus confirmă poziţia PNL de partid mare, am depăşit 20% pe votul politic, dar sigur că avem şi rezultate care ne-au pus pe gânduri. Ca preşedinte al partidului am obligaţia să veghez la modul cum partidul acesta performează în continuare şi sunt absolut convins că alegerile din toamnă, după ceea ce am văzut la locale, o înverşunare cum nu mai credeam, folosirea mijloacelor nepermise în campanie, încercarea de cumpărare a voturilor, nu mă aştept ca la campania din toamnă lucrurile să reintre imediat în normal.
The image “http://www.bloombiz.ro/assets/articole/2008/04/tariceanu.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
Cei care şi-au văzut pierdute poziţiile pe care se credeau instalaţi, vor scoate probabil toate cuţitele din teacă. Ceilalţi, care cred acum că sunt cu vântul în pânze, vor încerca de asemenea probabil, să îşi maximizeze rezultatul, aşa încât este evident că PNL nu are decât o singură opţiune, aceea de a-şi consolida rezultatul, dar sigur că se impun o serie de măsuri organizatorice. Astăzi am discutat calendarul şi procedurile de desemnare a candidaţilor pentru alegerile din toamnă. Am ales noua echipă de conducere formată din Dan Motreanu, secretar general al partidului şi Bogdan Olteanu care a coordonat din punct de vedere politic campania la alegerile locale. Ei au fost confirmaţi de delegaţia permanentă. Şi pentru că spuneam că această analiză a fost una largă, nu cred că are rost să insist asupra procentelor şi rezultatelor individuale. Sunt foarte multe organizaţii care şi-au ameliorat într-o manieră simţitoare scorul faţă de alegerile din 2004 şi faţă de alegerile de la Parlamentul European. Dar sunt şi organizaţii care din păcate, au contra-performanţă. Avem şase organizaţi judeţene în această situaţie, trei din Moldova, mă refer la Suceava, Neamţ şi într-o măsură mai mică aş spune, Botoşani, dar la Botoşani totuşi rezultatul a fost cu mult peste ceea ce ne-am aşteptat, avem un rezultat foarte slab la Dâmboviţa, avem un rezultat iarăşi foarte slab la Sibiu, Arad şi Timiş. Şi nu în ultimul rând Bucureştiul, datorită ponderii importante pe care o are în aritmetica voturilor. Avem şase judeţe unde am strâns mai multe voturi decât am strâns în Bucureşti, nu mă refer la procente, mă refer la voturi exprimate în favoarea PNL. La Bucureşti sigur că şi aici trebuie făcută o nuanţare, pentru că sunt două organizaţii de sector care au obţinut rezultate mai bune, organizaţia sectorului 1, condusă de Vlad Moisescu şi unde l-am avut candidat la primărie pe Andrei Chiliman, care a obţinut un scor absolut remarcabil în turul doi, cred că victoria lui Andrei Chiliman pe care îl felicit şi aş spune pe această cale, este cu mult mai meritorie decât cea pe care a obţinut-o în 2004, când a fost, dacă vreţi, beneficiarul unui val de simpatie pentru Alianţă, de data aceasta este o victorie pe care a obţinut-o prin efortul propriu, prin rezultatele pe care le-au reuşit la conducerea primăriei sectorului 1 şi sigur că şi datorită muncii organizaţiei PNL care i-a fost alături şi a stat în spate ca suport pentru campania electorală. Un rezultat de asemenea destul de bun am avut la sectorul 6, prin candidatul Antonel Tănase, însă sunt patru sectoare şi aici le enumăr în ordine: 2, 3, 4 şi 5, care au avut rezultate sub orice aşteptări. În faţa acestei situaţii delegaţia permanentă a hotărât ca, conform statutului, acolo unde aveam conduceri definitive să constate depunerea mandatului de către aceste organizaţii şi acordarea Biroului Politic Central a dreptului de a propune soluţiile de reorganizare necesare, acolo unde aveam conduceri interimare, în unele judeţe aveam conduceri interimare, precum este Sibiul... mă scuzaţi, Timişul, Aradul, Suceava şi Neamţul şi Dâmboviţa, acolo sigur că este strict numai de resortul Biroului Politic să decidă care este soluţia în continuare. Pentru toate organizaţiile s-a propus o reorganizare care să aducă cu această ocazie în fruntea organizaţiilor respective o echipă care să se poată angaja la obţinerea unor rezultate mai bune. În ceea ce priveşte Bucureştiul mai exact, având în vedere conform prevederilor statutare, că la patru sectoare conducerile au fost eliberate nu mai putem să avem condiţiile de funcţionare şi atunci sigur că aceeaşi măsură se aplică şi în cazul consiliului de coordonare al Municipiului Bucureşti. Sigur că am văzut în presă toată această săptămână foarte multe speculaţii legate de un conflict de natură personală. Vreau să vă spun că nu există un conflict de natură personală între mine şi Ludovic Orban, nu suntem în niciun fel de competiţie, dintr-un motiv foarte simplu, că congresul PNL ne-a încredinţat fiecăruia o anumită responsabilitate. Pe linie politică eu sunt preşedintele partidului şi el este vicepreşedinte şi nu concurăm în niciun fel pentru vreun post pentru că nu avem o competiţie în acest sens. Dacă Ludovic Orban va dori şi mai mult ca sigur că va dori să se angajeze în campania electorală pentru alegerile din toamnă la Bucureşti, sigur că este absolut normal să o facă. În ceea ce priveşte nivelul guvernamental iarăşi nu suntem într-o competiţie, aşa încât aceste speculaţii vă pot spune că sunt absolut lipsite de orice fundament. Singura problemă pe care o avem este că eu în calitate de preşedinte al partidului şi care am responsabilitatea rezultatelor actuale şi viitoare nu pot să privesc lipsa de rezultate în structurile politice ale partidului, nu numai la Bucureşti, în toate judeţele, cu indiferenţă. În astfel de situaţii în orice structură organizatorică se iau măsuri de remediere a situaţiei. Şi acesta este lucrul care ar trebui făcut absolut peste tot, fără niciun fel de derogare şi fără niciun fel de deosebire. Sigur că toţi cei care au participat în campania electorală, inclusiv cei care au obţinut rezultate mai puţin bune sau rezultate slabe, nu putem spune că nu au muncit, au făcut eforturi, numai că în final există o diferenţiere şi sigur că ceea ce confirmă, dacă vreţi, un efort reuşit este scorul electoral. Acolo unde am obţinut sub 15% scor electoral nu am făcut decât să punem în aplicare o decizie anterioară a partidului, în baza căreia am hotărât că reorganizăm acele filiale. Mai exact, a fost vorba de un scor de 14%. Pe de altă parte am luat în consideraţie şi obiectivele pe care fiecare organizaţie şi le-a asumat. Şi atunci sigur că plecând de la aceste două constatări a trebuit să luăm măsurile de care vă spuneam şi care sunt măsuri de reorganizare şi nu vizează în principal persoane, ci structurile organizatorice ale PNL-ului, cât şi capacitatea lor de a începe o campanie mult mai eficientă în perspectiva alegerilor din toamna acestui an. Acestea sunt lucrurile importante care doream să vi le spun, v-am dat aceste detalii pentru că sigur că ştiu că sunt de interes, însă principalele chestiuni care au fost pe ordinea de zi astăzi s-au axat nu pe aşa doritul de dumneavoastră conflict ci efectiv (...) cât şi măsurile pe care noi am hotărât să le luăm din acest moment, din acest moment pentru câştigarea alegerilor din toamnă. Când vorbesc de câştigarea alegerilor din toamnă nu mă refer numai la măsurile de reorganizare cât mai ales la măsurile necesare demarării procedurilor interne de promovare şi de selecţie a candidaţilor. Pe baza votului uninominal ne vom confrunta cu o situaţie nouă, majoritatea candidaţilor care până acum mergeau în şir indian pe listă în umbra partidului vor trebui să aibă o confruntare directă cu electoratul, Partidul Naţional Liberal cred că a dovedit că poate să scoată personalităţi, pentru că rezultatele atât la Consiliile Judeţene, cât şi la marile oraşe, municipii, oraşe de dimensiune mai mică, localităţi, confirmă că avem personalităţi. Pot să vă spun că din punct de vedere al numărului de primari aleşi, Partidul Naţional Liberal are 22% din toţi primarii aleşi din România, deci peste scorul politic, dacă vreţi, al partidului, lucru care dovedeşte că există personalităţi, dar sigur că am avut şi locuri în care insuccesul a fost vizibil, datorită lipsei de experienţă politică, datorită unor soluţii politice comode, de a merge în alianţe de conjunctură, cum s-a întâmplat la Arad, la Timiş sau la Sibiu. Nu vreau să diminuez cu nimic meritul alegerii lui Ciuhandu la care am avut o contribuţie, noi PNL-ul, mă bucură foarte mult că Ciuhandu a fost reales la Timiş. Dar în contextul în care Partidul Naţional Liberal a ales soluţia să meargă într-o coaliţie cu PNŢ şi cu Ciuhandu, candidaţii noştri nu au avut vizibilitate şi nici nu vor avea vreo vizibilitate după aceste alegeri pentru alegerile din toamnă, pentru parlamentare. La fel s-a întâmplat şi la Sibiu. Mă bucură că actualul primar al Sibiului este reales, este un om deosebit, cu care am avut o excelentă colaborare în aceşti patru ani şi am reuşit proiecte importante, printre care ştiţi bine „Sibiu - capitală culturală europeană" şi nu numai. Refacerea oraşului, atragerea investiţiilor şi aşa mai departe. Dar PNL nu a avut niciun fel de avantaj. Scorul pe care l-a obţinut PNL este unul care este nu îngrijorător, este înspăimântător. Pentru că nu au avut candidaţi şi sigur că au rămas cei care erau cei cu cea mai mare vizibilitate, în speţă Klaus Johannis. La Arad lucrurile s-au întâmplat oarecum într-o măsură asemănătoare. Deci sigur că suntem obligaţi să întreprindem nişte măsuri, dacă vrem să avem o performanţă mai bună. Iar eu ca preşedinte al partidului sunt obligat să cer această performanţă, s-o răsplătesc acolo unde ea apare şi să luăm măsurile - nu numai eu, împreună cu colegii - acolo unde vedem că lucrurile nu merg bine. Nu cred că e corect ca această chestiune să fie transformată sub forma unei dispute, nici n-a fost, discuţiile de astăzi inclusiv din Biroul Politic şi din Delegaţia Permanentă au fost extrem de civilizate şi au dovedit în final că acest partid are şi înţelepciunea şi viziunea să înţeleagă care este interesul general al partidului, dincolo de anumite chestiuni dacă vreţi de ordin mai mult sau mai puţin personal. Eu am convingerea că împreună cu colegii mei din partid, cu cei care sunt în conducerea partidului votată de congres, cu echipa de campanie, cu care am reuşit să lucrăm atât de bine, vom obţine un rezultat foarte bun şi la alegerile din toamnă, pentru că în România evident în condiţiile în care o parte importantă din electorat se revendică de centru dreapta, e nevoie de un partid care să le reprezinte interesele într-un mod corect, care să spunem să fie bazat pe proiecte, pe soluţii, pe idei liberale şi nu pot să nu profit de această ocazie pentru că aş vrea să le mulţumesc tuturor celor care la alegerile locale ne-au dat votul lor de încredere şi vreau să-i asigur că nu-i vom dezamăgi. Vă mulţumesc. Şi acum îi rog pe colegii mei dacă vor să...

Crin Antonescu: Doar o propoziţie domnul preşedinte dacă insistaţi. Contrar premiselor mediatice a fost o delegaţie nu doar liniştită, ci o delegaţie a consensului, consens în legătură cu evaluarea pe drept cuvânt ca un succes a acestor alegeri, consens în legătură cu evaluarea cauzelor în principal cauzelor tipice care au făcut posibil succesul acolo unde în cele mai multe locuri el a fost. Consens în legătură cu necesitatea ca perioada ce separă aceste alegeri locale de cele parlamentare de la sfârşitul acestui an este una pe care va trebui s-o străbatem cu eforturi intense, că nu vine deloc de la sine o conservare a rezultatului de la alegerile locale, că e la toamnă un joc deschis oricărui rezultat şi că Partidul Naţional Liberal trebuie să facă toate eforturile de care e capabil cu toţi oamenii pe care îi are, cu poate şi alţi foarte buni, care ar putea îngroşa rândurile pentru a obţine un scor egal sau desigur, cum ne dorim, mai mare cu cel de la aceste alegeri locale. Consens de asemenea în legătură cu faptul că Partidul Naţional Liberal este şi rămâne cu atât mai mult după aceste alegeri locale un partid pe picioarele sale, că el nu are cum să fie niciodată un partid-ataş, consens în legătură cu faptul că dacă va fi să discutăm o eventuală, după alegeri, o eventuală colaborare de guvernare, n-o vom discuta decât de pe baza unui scor care să ne permită să fim pivotul sau partenerul puternic al acelei eventuale coaliţii. Aş încheia spunând foarte simplu şi foarte sincer, că dincolo de speculaţiile sau comentariile care s-au făcut, nimeni în PNL nu iubeşte nici PD-L şi nici PSD-ul. Cam atât.

Călin Popescu Tăriceanu: Întrebări? Vă rog.

Reporter: Domnul Orban a spus că... decizia a fost o decizie de forţă?

Călin Popescu Tăriceanu: Dacă e o decizie prin consens atunci vă daţi seama că nu e o decizie de forţă, decizie de forţă se ia cu o majoritate.
The image “http://www.aluzii.ro/wp-content/gallery/persoane/tariceanu_.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
Reporter: Atunci când ...

Călin Popescu Tăriceanu: Cred că e o problemă realmente nesemnificativă, eu cred că fiecare trebuie să înţeleagă care este interesul PNL şi Ludovic Orban cred că a dat dovada acestui lucru şi nu vreau să fac niciun alt fel de comentariu, pentru că orice alt comentariu nu m-ar face decât să pun o tuşă la un fel de dispută. Nu este o dispută în PNL, avem a constata rezultatele şi a lua nişte măsuri. Există un cadru statutar, în momentul în care patru organizaţii demisionează, Consiliul de Coordonare pe Bucureşti practic s-a dizolvat, măsura pe care am convenit-o este ca eu să-mi asum conducerea acestui consiliu de coordonare pentru a nu alimenta cumva speculaţii legate de poziţionarea unei persoane sau a unei personalităţi sau a alteia, faţă de viitorul congres, care oricum va avea loc după alegerile generale, deci la anul în 2009 şi cu acest lucru cred că am pus capăt acestei false probleme. PNL nu are decât o singură problemă, cum îşi consolidează rezultatul şi cum merge mai departe, ce ofertă facem electoratului, care sunt măsurile pe care vrem să le propunem, sunt cred că mult mai multe teme de acest gen de interes general public pe care noi avem obligaţia să le dezbatem decât o chestiune minoră care este bazată pe prevederile statutare şi pe regulile de funcţionare ale unei organizaţii serioase.

Reporter: ...cine face parte din echipa de coordonare de la...?

Călin Popescu Tăriceanu: Echipa de coordonare de la PNL Bucureşti o vom discuta în cadrul Biroului Politic, eu astăzi am făcut deja o propunere colegilor din birou, pe baza discuţiilor care le-am avut sunt doi colegi care fac parte deja din Biroul Politic Central, mă refer la Eugen Nicolăescu şi la Marian Petrache, cu care vreau să facem această echipă de coordonare. La nivelul sectoarelor nu am făcut încă o propunere, rămâne să mă mai gândesc. În ceea ce priveşte pe cei doi pe care i-am anunţat, cred că fiecare are o carte de vizită care-l recomandă. Eugen Nicolăescu a reuşit un rezultat excelent la Mureş, în condiţiile în care ştiţi foarte bine că jumate din populaţie este de etnie maghiară şi votează cu UDMR-ul şi noi am reuşit un scor excelent în faţa celorlalte partide, care au făcut un fel de coaliţie aşa suis-generis. El are o calitate de luptător într-adevăr şi de om care nu se clatină uşor atunci când este foarte supus unor critici. Marian Petrache este vicepreşedinte şi el al partidului, secretar de stat, conduce organizaţia de Ilfov, care la fel a avut rezultate foarte bune. Cred că împreună cu ei vom putea să asigurăm măsurile care se impun la Bucureşti, va trebui să găsim tot aşa, câteva personalităţi care să preia cele patru persoane de care v-am vorbit şi sigur că sunt încă în curs de evaluare, fac discuţii cu o parte din colegii mei, să vedem şi în funcţie de disponibilitatea fiecăruia, pentru că la colegiile... cum era până acum, sistemul cu listele electorale, toată lumea voia, dar mai trebuie cineva să facă şi treaba. Şi o campanie pe sistem uninominal, sigur că nu va fi uşoară, e o experienţă nouă pentru toţi şi vreau să aduc nişte oameni care să conducă aceste organizaţii către victorie. Da?

Reporter: Mai este loc pentru revenirea lui Ludovic Orban într-o echipă de conducere a PNL Bucureşti?

Călin Popescu Tăriceanu: Staţi puţin, acum am să vă spun ceva, nu putem să punem tot partidul să conducă Bucureştiul, cred că ar trebui să avem puţin bun simţ. În primul rând sunt preşedinţii de sectoare care trebuie să pună cârca la treabă şi sigur, să avem o coordonare în aşa fel încât să nu existe o ruptură între rezultatele de la sectoare. Acum nu am nimic împotrivă dacă Ludovic o să vrea să se angreneze într-un fel în activitatea asta, o va putea face. Vreau să vă spun că oricum, el ca ministru al transporturilor, prin proiectele pe care le are şi despre care am discutat cu el, va avea o influenţă majoră asupra modului în care Bucureştiul se va transforma în următoarea perioadă şi colaborarea primarului general cu ministrul transporturilor, care este Ludovic Orban, mi se pare esenţială, aşa încât în funcţie de ceea ce-şi doreşte Orban în continuare cred că are toate perspectivele, dacă va dori, aşa cum mi-a spus, nu ştiu... sigur, că mai durează până în 2012, dar mi-a spus că va dori să candideze pentru primăria Bucureştiului poate din nou. Cred că are toate premisele şi tot sprijinul necesar. Vă rog? Aceeaşi întrebare, am scăpat.

Reporter: ...în total acest comitet de coordonare...

Călin Popescu Tăriceanu: Comitetul de coordonare, conform statutului are nouă persoane, cei şase preşedinţi de sectoare, preşedintele şi doi vicepreşedinţi.

Reporter: Deci mai trebuie să fie încă patru persoane. Care...?

Călin Popescu Tăriceanu: E decizia biroului, care or fi.
The image “http://www.romanialibera.ro/foto/97/96299/art_96299_1.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
Reporter: Decizia va fi luată săptămâna viitoare?

Călin Popescu Tăriceanu: Exact. În ceea ce priveşte preşedinţii de sectoare, sunt cei patru care încă nu sunt numiţi, dar atenţie nu va fi numai o chestiune de a numi preşedinţii de sectoare, vom numi toate birourile organizaţiilor de sector, da? Deci nu e numai preşedintele, pentru că am spus că de fapt este o măsură de reorganizare, mai am... nu e problema numai a preşedintelui, sigur că preşedintele are responsabilitatea principală, este vorba şi de birourile politice de sector. Vă mulţumim foarte mult!

(Prin Monitoring Media: Antena 3, Ora: 18:43

Declaraţie Ludovic Orban după şedinţa Delegaţiei Permanente a PNL
Reporter: ...Iată în aceste momente îl vedem pe Ludovic Orban, vine să facă declaraţii în faţa presei, bună seara. Ce s-a întâmplat? Nu aţi mai părăsit vila de protocol, nu aţi fost invitat alături ceilalţi lideri la declaraţiile oficiale?

Ludovic Orban: Nu.
The image “http://www.mt.ro/images/ludovic_orban.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
Reporter: Am văzut că mai toată conducerea PNL s-a strâns iar la vila de protocol, de ce?

Ludovic Orban: Nu este decizia mea. Nu am luat eu decizia de a avea această întâlnire la o vilă de protocol.

Reporter: Ce urmează să mai discute acum Călin Popescu Tăriceanu şi ceilalţi lideri din conducerea centrală?

Ludovic Orban: Ca să spunem aşa, e partea de socializare, de discuţii neoficiale. Practic, reuniunea delegaţiei permanente s-a încheiat.

Reporter: Domnule ministru, s-a încheiat delegaţia, ştim cu toţii ce s-a întâmplat acolo, întrebarea este: veţi face parte din acel for de conducere interimar?

Ludovic Orban: Asta va hotărî Biroul Politic, dacă este nevoia de experienţa, notorietatea, cunoaşterea Bucureştiului, de toate astea voi face parte, dacă nu este nevoie nu voi face parte.
The image “http://www.actualnews.info/photos/ministrul-tranportur.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
Reporter: Am înţeles că lucrurile sunt deja cam luate, sunt nume vehiculate cam pe toate posturile.

Ludovic Orban: Este o reuniune a Biroului Politic, am văzut că preşedintele Tăriceanu a anunţat deja că vrea să-şi aleagă doi parteneri, este dreptul domniei sale. Biroul Politic va hotărî şi funcţie de asta se vor mişca lucrurile.

Reporter: Cum vă simţiţi în acest moment? Practic aţi fost dat la o parte, sau aţi făcut dumneavoastră un pas înapoi?

Ludovic Orban: Un mic pas înapoi am făcut.

Reporter: De ce domnule Orban un pas înapoi?

Ludovic Orban: Pentru că ţin mai mult la Partidul Naţional Liberal decât să împing partidul într-un vot în care cu siguranţă ar fi fost divizat.
The image “http://www.romanialibera.ro/foto/107/106761/art_106761_1.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
Reporter: V-a spus preşedintele PNL de ce nu a-ţi face parte din acest consiliu?

Ludovic Orban: Aş prefera ca discuţiile pe care le-am avut cu preşedintele Partidului Naţional Liberal să rămână între noi.

Reporter: Cum catalogaţi dumneavoastră aceste decizii? Vă simţiţi dezamăgit? E o lovitură pe la spate?

Ludovic Orban: Vă repet, am luat o decizie pentru că ţin mai mult la Partidul Naţional Liberal, ţin la toţi colegii mei de partid în săptămâna care a trecut în baza iniţiativei preşedintelui PNL s-au creat dezbateri aprinse care riscau să arunce într-o lumină nefavorabilă Partidul Naţional Liberal şi am preferat să fac un mic pas în spate.

Reporter: Ce faceţi acum, mergeţi la această şedinţă de socializare?

Ludovic Orban: După cum vedeţi am plecat de la sală. Nu am cea mai bună dispoziţie pentru socializare. La revedere.
The image “http://www.romanialibera.ro/foto/98/97993/art_97993_1.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
Reporter: Aveţi cuiva de reproşat ceva?

Ludovic Orban: Nu.

Reporter: Când veţi avea şedinţa de birou politic?

Ludovic Orban: La o dată la care va fi stabilită de preşedintele PNL.
The image “http://stirea.files.wordpress.com/2007/12/ludovicorban10.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
Reporter: Şi acum realist vorbind, ce şanse ar mai fi ca la această şedinţă dumneavoastră să fiţi cooptat în această conducere interimară?

Ludovic Orban: Este o întrebare care ştiţi şi dumneavoastră că e o întrebare cu un răspuns... dacă preşedintele partidului şi-a permis să anunţe doi colegi de-ai mei care să-l secondeze în conducerea PNL Bucureşti, probabil că din punctul domniei sale de vedere decizia este luată şi ca atare până la urmă am fost eliminat din conducerea Partidului Naţional Liberal la nivelul Bucureştiului, cum a fost eliminat şi Andrei Chiliman care era vicepreşedinte al PNL Bucureşti care este primarul sectorului 1, probabil tot ca o recunoaştere a meritelor pentru eforturile depuse, cum a fost eliminat şi Antonel Tănase care a fost candidatul care a obţinut al doilea scor în Bucureşti. Dar repet, pentru echilibru, pentru unitate şi pentru armonie în partid sunt conduceri interimari, lucrurile nu se opresc aici, în ce mă priveşte voi depune toate eforturile şi nu voi face economie de inteligenţă, de resurse şi de efort pentru ca PNL să scoată cel mai bun scor posibil în Bucureşti şi în toată ţara.
(Prin Monitoring Media: Realitatea TV, Ora: 19:20)
The image “http://www.zf.ro/out/article/big/12orban_sm.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Niciun comentariu: