miercuri, iunie 04, 2008

Oprescu creşte în inimi şi simţiri


Oprescu: Mă bucur că sunt principalul motiv de îngrijorare pentru cele mai mari partide politice ale momentului
Candidatul independent la Primăria Capitalei, Sorin Oprescu, a susţinut astăzi că este un mit faptul că partidele pot influenţa votul electoratului şi a reafirmat că este independent faţă de orice partid.

"Vreau să desfiinţez un clişeu, dacă nu chiar un mit - acela că partidele politice sunt monolitice şi că au control absolut asupra votanţilor. În urma rezultatelor primului tur al alegerilor s-a constatat faptul că eu, ca independent, am atras voturi de la toate marile partide politice. Mă bucur că sunt principalul motiv de îngrijorare pentru cele mai mari partide politice ale momentului şi că independenţa mea a condus la teama foştilor primari", a declarat Oprescu.

În opinia sa, tocmai acesta este motivul pentru care Traian Băsescu a "coborât dealul Cotrocenilor" pentru a-i "arunca în noroi" familia.
Oprescu a subliniat că merge încrezător în turul al II-lea de scrutin.

"Peste 30 la sută dintre bucureşteni au ales să voteze cu Sorin Oprescu şi ţin să îl anunţ pe contracandidatul meu din turul II al alegerilor (Vasile Blaga -n.r.) că şapte la sută dintre bucureştenii care au votat cu PD-L l-au ales ca primar pe Oprescu, ceea ce nu este puţin dacă vorbim de număr de voturi - aproximativ 40.000", a mai spus candidatul independent.

Sorin Oprescu şi Vasile Blaga vor merge în turul al II-lea al alegerilor locale din 15 iunie.

The image “http://www.senat.ro/pagini/Membrii%20Senatului/prezenta%20mass%20media/ion%20iliescu/Opresc1.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Oprescu: Eu mă sprijin pe bucureşteni

Candidatul independent la Primăria Capitalei, Sorin Oprescu, a declarat în această după-amiază că nu este deranjat de sprijunul pe care i-l vor oferi partidele politice în turul al II-lea dar că el se sprijină doar pe bucureşteni.

"Eu mă sprijin pe bucureşteni, pe oameni care au culori politice de dreapta, convingeri de dreapta, de stânga, pe simpatizanţii lor , dar care au în principal marea calitate că în sufletul lor sunt independenţi", a declarat Oprescu.

Întrebat cum comentează plângerea penală depusă de Asociaţia Victimelor Mineriadei, Oprescu a spus: "În 1990 eram un tânăr doctor care îmi faceam datoria alături de coelgii mei. Nu am avut nicio funcţie politică, nicio funcţie socială de îndrumători de mineri".

Niciun comentariu: