marți, iunie 03, 2008

PSD îi va susţine pe Chiliman şi Piedone, în turul doi


Preşedintele social-democrat, Mircea Geoană, a declarat astăzi că PSD îl va susţine în turul II pe candidatul PNL, Andrei Chiliman, la sectorul I şi în baza protocolului încheiat cu PC, pe Cristian Popescu Piedone, la sectorul 4.
The image “http://www.ziua.net/pics/2007/08/15/1187175441.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

"Am decis astăzi sprijinul în turul II pentru candidatul PNL, domnul Chiliman la sectorul 1 şi la sectorul 4 pe Cristian Popescu Piedone. Suntem încrezători că vom câştiga sectoarele 5 şi 6. Astfel există în acest moment o şansă istorică ca Bucureştiul să aibă şansa unui nou început", a declarat Geoană.

Liderul social-democrat a arătat că aşa cum a promis alegerile locale au fost câştigate, având până în acest moment confirmate victoriile la 17 Consilii Judeţene iar din primul tur au fost câştigate 651 de primării.

"La ora această oră, fără niciun fel de dubiu, PSD a câştigat alegerile locale din 2008. În acest moment avem confirmate victoriile reprezentanţilor nostri în 17 judeţe ale ţării: Argeş, Bacău, Brăila, Constanţat, Dolj, Galaţi, Gorj, Ialomiţa, Iaşi, Prahova, Olt, Sălaj, Vaslui, Vâlcea şi Vrancea, iar la Ilfov continuă numărătoarea cu mari şanse de câştig", a spus Geoană.

Potrivit acestuia, PD-L-ul este într-o evidentă tendinţă de scădere, iar PNL a făcut un scor relativ bun, probabil dat şi de imensele resurse pe care Guvernul şi partidul de guvernământ le-a alocat primăriilor şi localităţilor conduse de acest partid.

Cu privire la obiectivul la nivel naţional, acesta va fi de blocare a reprezentanţilor dreptei, în principal ai PD-L.

"Recomandarea noastră, pentru votanţii bucureşteni, este să vină la vot şi să voteze împotriva administraţiei Videanu, împotriva încercării ca prin domnul Vasile Balaga să se pună capăt pentru încă patru ani la fărădelegile care s-au făcut în timpul administraţiei PD-iste a primăriei generale în ultimii zece ani", a mai spus Geoană.

De asemenea, Geoană a mai subliniat că imediat ce se va încheia turul doi se vor lua măsuri de sancţionare a celor care nu respectă legea de organizare a campaniilor electorale.

"Este anormal ca în ţară campaniile să se mai desfăşoare cu bâta, este anormal ca prefecţii să se transforme în scutierii candidaţilor PD-L sau PNL. Trebuie să solicităm măsuri clare pentru cei care nu respectă legea în timpul campaniei", a precizat acesta.

Totodată, liderul PSD a recomandat presei să-şi îndrepte atenţia către PD-L care se află pe o pantă descendentă şi trebuie să explice eşecul înregistrat la alegeri.

"Suntem bine sănătoşi, mersi frumos şi în grafic. Am spus că vom câştiga alegerile locale şi le-am câştigat. Atenţia presei ar trebui să se îndrepte către PD-L care nu are zile uşoare în explicarea acestui eşec pe care l-au avut şi unei scăderi brutale faţă de alegerile parlamentare", a precizat acesta. (Alina BOGHICEANU )

Chiliman: Nu candidez la Primăria Generală, ci la Sectorul 1 unde mi-am făcut treaba
În legătură cu declaraţiile de susţinere formulate, marţi, de liderul PSD, Mircea Geoană, Andrei Chiliman face următoarele precizări:

“Pe mine mă votează cetăţenii Sectorului 1, care nu au nevoie de niciun îndemn din partea vreunui partid. Ei ştiu ce am făcut în Sectorul 1 în ultimii patru ani.
http://www.geocities.com/anlcoanda/pics/chiliman04.jpg
Programul meu pentru Sectorul 1 este „Capitala Capitalei”, crezul meu, iar oricine se regăseşte în acest program îmi va acorda votul la 15 iunie.

Votul de duminică nu a fost unul bazat pe criterii ideologice, ci a arătat opţiunea celor mulţi pentru un primar care, timp de patru ani, şi-a făcut datoria faţă de comunitate.

Nu candidez la Primăria Generală, ci la Sectorul 1 unde mi-am făcut treaba în ultimii patru ani, iar declaraţia domnului Geoană o văd ca pe o strategie de campanie pentru a scoate la vot cetăţenii din Sectorul 1 în favoarea lui Sorin Oprescu, candidat independent la Primăria Generală”.

Cristian Popescu Piedone se bazează pe sprijinul oamenilor, nu al partidelor

Cristian Popescu Piedone, candidat la Primaria Sectorului 4, consideră că cetăţenii sunt cei care acordă sprijinul unui candidat şi nu partidele.

"Inteleg ca sunt partide care ar dori sa isi aroge meritul de a avea candidati in turul doi al alegerilor locale, desi candidatii lor au pierdut. Le multumesc pentru sprijinul pe care mi-l declara, insa le atrag atentia ca oamenii sunt cei care voteaza si nu partidele.", a declarat Cristian Popescu Piedone.

Cristian Popescu Piedone face un apel catre locuitorii sectorului 4 de a vota in alegeri omul si nu partidul.
The image “http://www.gardianul.ro/pics/size2/110585_pic.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
"Conteaza omul, nu partidul. Intotdeauna am fost alaturi de cetateni, pe strada, pentru a le asculta problemele si a cauta rezolvari. Cetatenii sunt echipa mea, nu partidele. Eu ma bazez pe votul tuturor cetatenilor care îsi doresc un bun gospodar în fruntea primariei, indiferent de coloratura lor politica. Sunt onorat ca în primul tur am fost votat în egala masura de simpatizanti ai PC, PNL, PSD si PD-L, care au înteles ca omul sfinteste locul, si nu partidele ", a mai spus Cristian Popescu Piedone.

Niciun comentariu: