vineri, iunie 20, 2008

Videanu: Am luat act de opinia lui Oprescu pentru viceprimar PNL



Videanu: Am luat act de opinia lui Oprescu pentru viceprimar PNL (Imagine: Mediafax Foto)
Fostul primar al Capitalei, Adriean Videanu, a declarat, vineri, pentru MEDIAFAX, că a "luat act" de opinia lui Sorin Oprescu referitoare la un viceprimar PNL, dar că nu i-a promis actualului edil că va propune acest lucru în forurile partidului.

"I-am spus lui Sorin Oprescu doar că am luat act de punctul său de vedere, referitor la un viceprimar aparţinând PNL, dar nu că voi propune acest lucru în partid. Deci, doar am luat act de punctul lui de vedere", a precizat Videanu.

Liderul democrat-liberal a completat că, în acest moment, există o majoritate PDL-PNG în CGMB.

"Dacă PNL va vrea să vină alături de această majoritate, mi-e greu să cred că vom schimba înţelegerea deja făcută. Dar, am luat act de propunerea lui Oprescu", a mai spus Adriean Videanu.

Primarul general Sorin Oprescu, i-a sugerat, vineri, la întâlnirea cu fostul edil şef al Capitalei Adriean Videanu, ca al doilea viceprimar să fie "din zona liberală", arătând că aşa este mai corect având în vedere că "aşa au au dorit cetăţenii".


Cel mai rău lucru la un primar independent este că nu ai susţinere politică în Consiliu, cel mai bun lucru este că poţi discuta cu toţi, fără deosebire de culoare politică. Să vedem cât va dura zona zâmbetelor largi, pentru că am eu sentimentul că vântoasele aspre de toamnă îşi acumulează puterea distructivă. Partea şi mai proastă a lucrurilor este că Sorin Oprescu va fi vulnerabil în primul an, ca orice om care se vede întâia oară primar, iar partidele politice nu par a da semne că lupta politică de tip campanie să se fi încheiat.

Niciun comentariu: