marți, august 19, 2008

PSD în stil cuţu, cuţu - marş, marş


Vanghelie vrea eliminarea imunităţii pentru demnitari, în timp ce Văcăroiu şi Năstase se opun
Preşedintele Senatului, Nicolae Văcăroiu şi preşedintele Consiliului Naţional al PSD, Adrian Năstase pledează pentru menţinerea imunităţii de care se bucură, în prezent, demnitarii din România. Preşedintele Senatului a afirmat că în toate ţările europene demnitarii se bucură de imunitate.

Cu toate acestea, Văcăroiu a afirmat că se impune modificarea constituţiei în următoarea legislatură deoarece ar exista o serie de probleme ce ar trebui clarificate. Adrian Năstase a pledat şi el pentru menţinerea imunităţii, însă a evitat să declare că nu este de acord cu proiectul preşedintelui PSD, Mircea Geoană de eliminare a imunităţii pentru toţi demnitarii.

"Preşedintele partidului poate lansa anumite teme şi se dezbat în partid. Va trebui să ne gândim dacă imunitatea este bună doar pentru Traian Băsescu (...) ori facem 22 de milioane de miniştrii şi preşedinţi, ori numai dăm la nimeni," a afirmat astăzi, Adrian Năstase, înaintea biroului permanent al PSD.

Pe de altă parte, preşedintele PSD Bucureşti, Marian Vanghelie, s-a pronunţat în favoarea proiectului pe care Mircea Geoană îl prezinţă astăzi în şedinţa de partid.

Vanghelie a mai spus că problema eliminării imunităţii parlamentare nu s-ar fi mai pus în cazul în care toţi deputaţii ar fi votat pentru începerea urmăriri penale a lui Adrian Năstae şi Miron Mitrea. (Cosmin BUHUŞ - AMOS News)

Partidul... cum ce partid, orice partid... partidul este asemeni unei familii. Toţi au interese personale dar bunăstarea fiecăruia este dată de bunăstarea întregii familii. Înfloreşte ţara mea, mă uit la ea şi simt cum îmi creşte inima. Fiecare colţişor, prinde viaţă, prinde spor, spre mândria tuturor. Şi când vezi că-n jurul tău se munceşte, voiniceşte, se chiuleşte. Cum să nu poţi să chiuleşti voiniceşte şi nu poţi cânta aşa...


Daniel Iancu - E Armonie in Casa Noastra
Fir-ai al dracului! Scoala ba de-acolo betivanule!

Ce vrei? Ce-ti trebuie? Care-i problema ta?

Ma scoala naibii ca deja e ora 10 ( Lasa-ma-n pace ),
Copiii aia vor la scoala ca sa plece ( Da-i afara )
Mai da-te jos betive si clateste-ti gura,
Ca nu-ti mai ajunge naibii bautura ( Bautura e )
La munca aia n-ai mai fost de-o saptamana ( Pai m-au dat afara )
Sunt proasta eu ca ma spetesc eu luna de luna
Ce oarba ca te-am luat nu mi-am dat seama
Si scoala dracului la 11 vine mama. ( Auuuuuuuuuu )

Mi se ridica tensiunea arteriala ( Eh ti se ridica )
Imi crapa creierul de la palavrageala ( Crapati-ar )
Daca mai scoti o vorba cred ca te omor ( Du-te ma )
Inchide gura si eject din dormitor ( Na uite cum imi vorbesti )

copiii nu sunt doar ai mei se stie bine ( Da de unde se stie? )
Ca doar nu m-am insamantat singur pe mine ( Vezi ca se poate )
Iar vine maica-ta. Ce cauta in casa mea? ( Iar te iei de mamica )
Ce nu-ntelegi. Ce mushii mei te uiti asa?
Eh? Ia zi!

E armonie-n casa noastra.
Dragostea e everywhere,
A inflorit muscata-n glastra,
Stelele e sus pe cer

Iubirea nu are limite
Soarele pe cer tu esti
Produc la greu leucocite
Cand tu imi spui ca ma iubesti

De muschii tai m-am lamurit ma ramolite ( Barbat bine ba )
Ai pectoralii aia zici ca sunt clatite ( Beton nu alta )
Si cu mamica mea zi ce ai daca vine ? ( Eu credeam ca-i taica-tu )

Ca daca nu era ea nu ma aveai pe mine ( Aveam si eu casa )

Ai moaca aia parca n-ai avea oglinda ( pai unde sa o mai pun si p-aia? )
Ti-ar sta mai bine spanzurat de grinda

Ai grija ce mai debitezi de mama mea ( un poem nu vrei? )

Ce celulita mea te uiti asa? ( Paaaaaaaai )

Mma uit ca nu-nteleg cum a putut sa fie ( Ce nu-ntelegi )
Posibil ca sa ma prezint la cununie ( Hei uite ca s-a putut )
De fata cu atat popor …………….. ( Ai zis … ai zis )
Mmai bine ma-nsuram cu maica-ta ( Iar te iei de mamica? )
Si apropo de pectorali de muschi si piele ( Ce? )
Arati de parca porti mereu bretele ( Bretea e maica-ta )
Si tine minte ca betivul se trezeste ( Nu zau )
Urata… tot urata-nbatraneste ( Hai sifon )

E armonie-n casa noastra.
Dragostea e everywhere,
A inflorit muscata-n glastra,
Stelele e sus pe cer.

Iubirea nu are limite
Soarele pe cer tu esti
Produc la greu leucocite
Cand tu imi spui ca ma iubesti.

Baaaa, cad jos…. ( Hai sictïr ).

Niciun comentariu: