vineri, august 22, 2008

Mă gândesc să schimb formatul blogului





Bitza - Tanar cat mai tarziu
De fapt nu am prea multe lucruri de spus. Mă gândesc să renunţ la ştiri... şi aştept propuneri din partea domniilor voastre... ce anume aţi dori să vedeţi şi să citiţi?

Vizitaţi noul blog:
http://bibliotecarul.blogspot.com/

26 de comentarii:

Unknown spunea...

Dom'nu Florescu,
Nu stiu ce vrei exact, dar mie imi face placere asa cum este.
Acum am probleme teribile (materiale) dar te asigur ca de indata ce vor trece o sa-ti procur o statie de lucru ultra moderna. Ma rog la Dumnezeu sa pot face asta.
Total : lasa blegu asa cum este.
:) Nu uita: tare ca otelu' iute ca fieru etc. :)

Bibliotecaru spunea...

Domnule gigicapsunaru, din păcate mi-a slăbit vederea şi nu mai pot lucra... va trebui să trec la una sau două postări pe zi, cel mult.
Vă mulţumesc pentru gândul staţiei de lucru, internetul nu necesită însă atâta performanţă, mă descurc şi cu ce am.
Mi-ar fi util să-mi spuneţi ce anume aţi dori să conţină acele una sau două postări pe zi.

Unknown spunea...

Dom'nu Florescu,
Ma ingrijorezi.
Offf, viata asta e o curva nenorocita, nici macar de clasa joasa nu e ! Mie imi place tot ce pui(urci) nimeni !!! nu face asta. Sigur. Eu cred ca ar trebu sa continui in formatul asta. Lasa-i pe cei ca mine sa MUSTE DIN DUSMANI ( uhhhuuu, Phoenix ! Doamne, cat ii iubeam)
Zau, te vad,simt, schimbat.
Sus moralu' omule.

Bibliotecaru spunea...

Dacă mai continui aşa, voi orbi curând. Nu pot risca. Măcar să prelungesc un pic.

Anonim spunea...

Cred ca sint de mare interes informatii despre fonduri structurale,explicate pe intelesul si a celor cu studii mai modeste dar interesati(chiar ce se poate implementa in agricultura),mici fremieri ,mici intreprinzatori.

silvica spunea...

am reusit?
si acum:cat lipsesc eu ,o saptamana ,ma gandesc ca ai putea sa te odihnesti!
dar ,cand revin ,mi-ar placea sa regasesc formatul de duminica!
putina politica,putina cultura,muzica si poezie!
toate bune si frumoase!

silvica spunea...

pentru ochi exista vitamine-visual forte.

Anonim spunea...

eu erem anonimul ; i-mi place mult bl ogul d-voastra . viorica buda Ce scriu la parola?

Anonim spunea...

Nu e vorba să vă dau eu parolă, trebuie să aveţi un cont google şi să vă folosiţi acel cont (sau paşaportul google cum i se mai spune). Sfatul meu este să daţi clic pe Nume / Adresă URL unde puteţi introduce direct nick-ul în caseta nume, opţional, şi dacă aveţi, adresa de blog sau site la caseta URL.

Bibliotecaru spunea...

Există deja un site dedicat,
http://www.fonduri-structurale.ro/
Extrem de bine făcut, care are chiar modele împărţite pe categorii în secţiunea Ghid de Finanţare. Trebuie să deschideţi site-ul în Internet Explorer pentru a funcţiona la întreaga capacitate şi să vă faceţi un cont cu ajutorul unei adrese de email pentru a putea descărca proiectele. Nimic complicat.
Nu ştiu ce aş putea face eu mai bine de atât, nu cunosc ceva în plus, din câte am citit şi pe la alţii, acest site a fost foarte folositor celor interesaţi.

Anonim spunea...

Stimate Bibliotecarul!

blogul tau este frumusel asa cum este, dar are intradevar lungimi nejustificate.poate daca stirile cele lungi le-ai face mai scurtute, si toate , cate postezi intr-o zi ar fi pe comentariul dumitale ar fi mai interesant.indiferent ca postezi, una sau doua sau douazeci si doua...:)Atunci am putea raspunde, am putea sa ne contrazicem....ar fi mai putin impersonal.


Cu stima , Maxi!:)

Bibliotecaru spunea...

Deci practic îmi sugeraţi să aloc şi mai mult timp blogului. :)

Anonim spunea...

Liana, nu Liliana:)....eu nu am spus sa renunti la stiri, mai ales ca traim intr-un secol al vitezei si informatia este foarte importanta....
Ma bucur ca te intereseaza stirile care tin de cultura, singurul lucru pe care ti l-am cerut a fost sa citezi sursa si sa iei 500 de caractere dintr-un articol! Si sa dai link-ul unde stirea poate fi citita integral! Atat!:)

Bibliotecaru spunea...

@ Liana
Nu văd sensul ca cineva să vină pe blogul meu ca să iasă de pe blogul meu pe un alt site, să citească ce are de citit, să se întoarcă la mine, după care să iasă iar pe un site, iar să se întoarcă la mine şi asta de 20 de ori. Eu unul aş renunţa imediat. Mai bine renunţ, las domniei voastre plăcerea să faceţi aşa ceva.

Unknown spunea...

Renunta la stiri si scrie mai mult despre ceea ce gindesti,idei proprii, opinii, versuri ...

Eventual poti initia si niste 'poluri' pe diferite subiecte :)

Anonim spunea...

Asta ar însemna însă să fiu asemenea cu alţi o mie sau două de bloggeri, Pprin ce aş fi eu diferit?

Unknown spunea...

:) Banuiesc ca nu te-ai ostenit sa gugalesti despre Gabriela Cretu si Dumitru Buzatu. Asa ca incerc sa-ti sugerez asta. Surprize, surprize. lol

Anonim spunea...

Are legătură cu schimbarea blogului meu?

Anonim spunea...

Stimate Bibliotecarul!


Daca sfatul meu ti se pare interesant, atunci pui postarile o data si mai deschizi seara sa ne raspunzi...nu este nevoie sa aloci mai mult timp.de fapt sun ABSOLUT sigur ca te-ai gandit mata la ceva interesant! dar sper ca mai personal...sa putem sa ne infurcim o lecuta...:) cred ca in anumite domenii nu iti sunt clare niste chestii, iata, sunt gata sa ajut!:)))

Cu stima , Maxi!:):)

Bibliotecaru spunea...

@ Maximmouse
Ar fi bine să fie atât de simplu, dar ştirile trebuiesc citite, trebuiesc alese, trebuiesc postate... pe măsură ce se întâmplă. Nu este aşa de uşor pe cât pare. Dacă doriţi însă, vă pot învăţa să faceţi aceste lucruri, unde să căutaţi, când să căutaţi, cum să faceţi un blog, unde să faceţi un blog, cum să postaţi... Nu e nici o problemă dacă vă doriţi asta. Eu nu mai pot, mai ales pentru că solicită foarte mult vederea.

Anonim spunea...

Mie unu mi-ar placea tare mult ca macar la o parte din stirile pe care le pui sa citesc si parerea ta referitoare la acea stire. Adeca prefer de 100 de ori sa citesc un text scris de tine decat unu scris de cine stie ce ciumpalac de pe la Cotroceni sau Palatul Victoria.

Bibliotecaru spunea...

Am notat.

Anonim spunea...

Mie imi place blogul asa cum este. Multe informatii noi le gasesc aici, mai ales cele culturale sunt o adevarata comoara.Imi pare rau ca ai probleme cu ochii si-ntradevar statul in fata calculatorului afecteaza vederea.Sunt o persoana egoista daca-ti cer sa nu renunti ?!! Sunt de acord si cu Darius, ar fi interesante si parerile tale, pe care uneori le-ai si exprimat.Cu toata admiratia si simpatia ! Lia

Unknown spunea...

Domnule Florescu,
Chiar daca vi se pare ciudat, am cateva idei despre cum si ce ar trebui sa contina un blog de interes. Cazul este ca eu nu am timp si nici cunostintele informatice necesare. Nici nu vreau sa-mi abandonez(chiar partial ) ocupatiile obisnuite pentru asta. Am de facut multe si complicate alte lucruri mult mai concrete. Deci, va rog sa-mi dati o adresa de emai unde va pot remite mesaje privados.
gigi.capsunaru@yahoo.com
Multumesc.

articlier spunea...

Stimate Bibliotecar,

Nu e usor,ca sa nu spun ca pentru mine este aproape de neinteles efortul de one man show pe care il faceti. Citesc sau mai bine zis am citit o vreme o revista electronica (JWR). Cel care o realizeaza a fost luat cu salvarea de doua ori in trei ani din cauza efortului... Ce-am ajuns ca vechi abonat? Sa deschid dintr-o revista absolut fabuloasa, o singura caricatura pe zi, aceea a lui Michael Ramirez.
In aceeasi ordine de idei, dupa cum vedeti, la postari nu prea sunt comentarii... Personal sunt adeptul esentei. Zilele trecute am stat in avion alaturi de un tip care invata foarte serios romaneste. M-a rugat sa-i citesc corect o fraza care m-a facut sa ma tavalesc de ras: Pe strada mea sunt niste caini.
Unde am fost eu in vacanta nu sunt caini pe strazi. Poate de aceea deschid doar o caricatura. O stiti pe aia cu astronautul pus sa duca degetul la nas si sa stea intr-un picior inainte de decolarea navetei?

Cu deosebita stima,

articlier

PS: Si eu lucrez cu un rest de retina.Am lasat-o mai usor. Mult mai usor...

Anonim spunea...

În primul rînd, să te vedem pe Wordpress.
În al doilea, tot aşa să scrii ca până acum. Dacă ai probleme cu ochii, mai puţin.