duminică, august 17, 2008

Dj Aligator - Close to you



I can't sleep at night
Starin' at the phone
Knowin' you are not alone

She is right there by your side
I'm tryin' just to hide
All the things I feel inside

I can sense the chemistry
When you're standin' close to me
I feel like a ship that's lost at sea

It's gettin' harder to ignore
It's not like anything before
I know it's crazy baby but I want more

I wish I could be close to you
And feel your every move
Never meant to feel this way
Maybe you would come around one day

I wish I could be close to you
To feel your every touch
Cause the sky won't heal the way I feel
Heaven knows I've wanted it so much
(Wanted it so much)

(Wanted it so much)

mmm yeyey

I've wished that
I could be
So close to you

I'm the one to blame
Tryin' to explain
But I will cause myself such pain

Your heart is occupied
I'm tryin' to turn the time
But time was never on my side

I can sense the chemistry
When you're standin' close to me
I feel like a ship that's lost at sea

It's gettin' harder to ignore
It's not like anything before
I know it's carzy baby but I want more

I wish I could be close to you
And feel your every move
Never meant to feel this way
Maybe you would come around one day

I wish I could be close to you
To feel your every touch
Cause the sky won't heal the way I feel
Heaven knows I've wanted it so much

I wana to feel your every touch
I wana be so close to you
I want you to feel this way
Feel thïs way
Feel the way I do

Heyeyeyey

Heyeyeyey

Close to you

Close to you

Close to you

Heyeyeyeyey Hey oh heaven
Nu pot să dorm noaptea
Fixând cu privirea telefonul
Ştiind că tu nu eşti singur

Ea este chiar acolo, lângă tine
Încerc doar s-ascund
Toate lucrurile pe care le simt înăuntrul meu

Pot să simt atracţia
Atunci când eşti aproape de mine
Mă simt ca o nava pierduta în mare

Mi-e din ce în ce mai greu să ignor
Nu seamănă cu nimic din ceea ce a mai fost
Ştiu că este o nebunie, iubire, dar vreau mai mult

Îmi doresc să pot să fiu aproape de tine
Şi să-ţi simt fiecare mişcare
Nu am vrut niciodată să simt aşa
Poate într-o zi vei veni pe aici

Îmi doresc să fiu aproape de tine
Să-ţi simt fiecare atingere
Pentru că cerul nu va vindeca ceea ce simt
Raiul ştie că-mi doresc atât de mult






Îmi doresc
Să pot să fiu
Atât de aproape de tine

Eu sunt cea care este de blamat
Încercând să-ţi explic
Mi-am provocat atâta durere

Inima ta este ocupată
Încerc să întorc timpul
Dar timpul nu ţine niciodată cu mine

Pot simţii atracţia
Atunci când stai aproape de mine
Mă simt ca o navă pierdută pe mare

Devine greu de ignorat
Nu este la fel cu ceea ce a fost înainte
Ştiu că este o nebunie iubire, dar vreau mai mult...

Îmi doresc să pot să fiu aproape de tine
Şi să-ţi simt fiecare mişcare
Nu am vrut niciodată să simt aşa
Poate într-o zi vei veni pe aici

Îmi doresc să fiu aproape de tine
Să-ţi simt fiecare atingere
Pentru că cerul nu va vindeca ceea ce simt
Raiul ştie că-mi doresc atât de mult

Vreau să-ţi simt fiecare atingere
Vreau să fiu aproape de tine
Vreau ca şi tu să simţi în acelaşi mod
Să simţi la fel
Să simţi la fel cu mine





Aproape de tine






2 comentarii:

silvica spunea...

multumesc!!!

silvica spunea...

o noapte buna!!!
si scuze daca am indraznit prea mult !
si pentru ca iti vorbesc cu "tu"!
daca nu e in regula ...ma voi conforma!
azi am avut cea mai frumoasa duminica din toate!
dar maine sper sa fie o zi si mai frumoasa, sa-mi semneze seful cererea de concediu!
sa plec la mare duminica viitoare !
n-o sa mai pot intra pe aici,pe dincolo....macar sa plec !