duminică, august 17, 2008

James Blunt - You're Beautiful



My life is brilliant.
My love is pure.
I saw an angel.
Of that I'm sure.
She smiled at me on the subway.
She was with another man.
But I won't lose no sleep on that,
'Cause I've got a plan.

You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
I saw your face in a crowded place,
And I don't know what to do,
'Cause I'll never be with you.

Yeah, she caught my eye,
As we walked on by.
She could see from my face that I was,
Flying high,
And I don't think that I'll see her again,
But we shared a moment
that will last till the end.

You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
I saw your face in a crowded place,
And I don't know what to do,
'Cause I'll never be with you.
You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
There must be an angel
with a smile on her face,
When she thought up that I should be with you.
But it's time to face the truth,
I will never be wïth you.
Viata-mi e sclipitoare,
Dragostea-mi e pura..
Am vazut un inger
Sunt sigur de asta
Mi-a zambit in metrou
Era cu alt barbat
Dar nu am sa-mi pierd somnul pentru asta
Pentru ca am un plan

Tu esti frumoasa, tu esti frumoasa,
E adevarat ca esti frumoasa,
Ti-am vazut fata intr-un loc aglomerat
Si nu am stiut ce sa fac
Pentru ca niciodata nu voi fi cu tine.

Da, mi-a prins ochii,
In timp ce mergeam alaturi
Putea sa vada pe fata mea ca eram
CU mintea în nori
Si nu cred ca o voi mai vedea din nou
Dar am impartit un moment
care va dura pana la sfarsit.

Tu esti frumoasa, tu esti frumoasa,
E adevarat ca esti frumoasa,
Ti-am vazut fata intr-un loc aglomerat
Si nu am stiut ce sa fac
Pentru ca niciodata nu voi fi cu tine.
Tu esti frumoasa, tu esti frumoasa,
E adevarat ca esti frumoasa,
Acolo trebuie sa fie un inger
cu un zambet pe fata
Cand a crezut ca trebuie sa fiu cu tine
Dar e timpul sa vedem adevarul..
Nu voi fi niciodata cu tïne..

15 comentarii:

silvica spunea...

se poate sa postezi la fel si "close to you"-dj aligator?
cu traducere?

silvica spunea...

sau spune-mi de unde sa iau eu?

Bibliotecaru spunea...

Am să o fac până diseară, deşi, recunosc, cuvintele lui nea DJ sunt foarte slabe. În engleză sună mult mai bine, dar nu au sens, doar o tânguire continuă.

silvica spunea...

multumesc!
am citit o data versurile, pe youtube,le-am scos eu pe hartie,dar imi place asa cum ai postat tu-textele alaturate!
sper sa nu-ti ia mult timp !
....

silvica spunea...

am revenit!
am fost la mare!
si nu-mi revin!
vreau sa scriu, sa povestesc...
pe hartie nu mai scriu de mult...
aici vreau sa scriu.si nu inteleg de ce!
una din ciudateniile mele!
nici nu stiu cum e cu spatiile astea !
incurc,deranjez?
ma mai sterge cineva?
si ce daca !
AM FOST LA MARE!!!!!!
a fost un vis frumos!
m-am jucat! cu marea ,cu nisipul ....
si am descoperit cat de comunicativa sunt si ce capabil lider pot sa fiu!
am fost EU,fara frici,fara stres,in elementul meu!
am fost la Stejaru,am descoperit satul macedonesc cu traditii ,cu o buna organizare ,convietuire si bunastare ideale!!!
un vis!
de luni m-am trezit!
am intrat sa ascult melodiile mele de suflet ,sa fac karaoke(?),si nu se poate!!!
ok!
la culcare!
peste 4 ore trebuie sa fiu ..fresh!

Bibliotecaru spunea...

Ce melodii pentru karaoke?

Anonim spunea...

karaoke=melodiile postate pe blog si cantate de mine prin casa

Anonim spunea...

ce chestie!
eu nu pot sa intru cu parola mea ,dar ca anonim pot!
anonima ,dar sa semnez-silvica

Bibliotecaru spunea...

Întreb pentru că există un program karaoke destul de bun şi se găsesc destule melodii.

Bibliotecaru spunea...

Ca sa intraţi direct este îndeajuns sa va deschideţi adresa de email.
Mai simplu ar fi să selectaţi Nume / Adresă URL şi să completaţi numele în rubrica respectivă.

Anonim spunea...

vreau sa-mi spuna si mie cineva:
ce face cand primeste ,brusc, o propunere de avansare?
aseara n-am dormit deloc!
nu inteleg in ce carusel ,labirint ma aflu !
parca cineva vrea sa scape de mine si a gasit si solutia!
parca, indiferent de raspunsul meu ,tot se va gasi nod in papura!
nu inteleg ce se intampla!
parca in jurul meu se tes panze de intrigi!
incerc sa tac ,sa ma abtin!
sa traiesc in continuare ca si pana acum :sa merg la birou,sa plec de la birou!
de ce nu se poate?
m-am saturat de provocari!
oameni de 50 de ani plini de ura si frica!
pe 2 august a fost ziua mea!
i-am cerut sefului meu sa ma lase sa stau acasa luni,sau sa stau o saptamana in concediu!
m-a pus sa scriu pe hartie si am refuzat!
eu neavand nevoie de nici o zi libera pana acum ,pe cand colegele mele au stat si cate o luna(fara cerere)
i-am spus ca eu oricum o sa stau acasa!
atunci el imi spune printre dinti:"o faci pe pielea ta!"
vineri ma invita la discutie si imi spune ca pot sta acasa luni!
nu stiu ce nu m-a convins ,dar luni am fost la servici!
la ora 8,30 sunt sunata de la resurse sa ma prezint acolo ,pentru ca seful meu sustine ca eu am stat acasa fara sa -mi semneze cererea!ca nu ma gaseste nicaieri!
sefa de la resurse m-a chemat si intrebat despre ce e vorba?
am raspuns ca s-a facut o confuzie ,ca eu am uitat de intelegere !pt
ca nu vreau sa mi-l fac dusman pe sefu"""
dar el nu s-a oprit aici!
hartuiala continua!
cu fel si fel de oferte!
printre care si cea cu avansarea ,care bate rau la ochi!
ce ma mai asteapta maine?

Bibliotecaru spunea...

Ceea ce vă pot spune eu este... La mulţi ani!".

Păi nu v-aţi dat seama că acele colege erau "învoite" şi nu legal. :) Legal înseamnă să faci cerere iar domnia sa şeful este obligat să vă aprobe o zi de relaş, fără plată, pe la Art. 148 din Codul Muncii.
Sfatul meu este să citiţi documentele care vă dimensionează calitatea de om al muncii, adică Contractul de muncă, pe care îl aveţi acasă (aşa ar fi normal, să aveţi o copie) sau puteţi cere o copie de la personal. Cel de al doilea document este Codul Muncii. Acolo scrie exact ce drepturi aveţi.
Iată un site care vă poate răspunde la astfel de întrebări:
http://www.codulmuncii.ro

Amicul domniei voastre împotriva abuzurilor şefilor este Inspectoratul Teritorial de Muncă. Evident că dacă vă certaţi cu şeful veţi avea o viaţă mai grea, dar dacă tot o faceţi, măcar să o faceţi în cunoştinţă de cauză. Poate că inspectorul va lua o sacose de ceva şi nu vă va da dreptate, dar patronul va avea o pagubă.

Nu vă bazaţi pe procese, chiar dacă veţi câştiga, banii plătiţi avocaţilor şi timpul lung al procesului (patru ani, sau chiar mai mult) şi vă asigur că nu merită. Deocamdată este lumea patronilor la putere.

Anonim spunea...

eu am insistat sa mi se dea fisa postului!
sunt functionar public!
"regulile jocului "sunt facute dupa compartiment!
scuze, am mai vorbit despre asta !
numai ca, mi-am consultat o colega avocat,si mi-a spus ca si aceasta fisa e "compusa"in detrimentul meu:postul meu poate fi ocupat(conform fisei postului)de catre persoane de pana 38 de ani!
ceea ce inseamna deja o discriminare si o limitare a accesului la unele functii!
eu am trecut bine de aceasta varsta!
multumesc!!!
pentru tot!

Bibliotecaru spunea...

Aşa este. Dar acea lege a funcţionarului public nu înlocuieşte Codul Muncii ci îl completează. Acolo unde legea specifică suprascrie legea generală, legea specifică primează. Dar în restul problemelor legea generală este valabilă.

Anonim spunea...

sper sa fiu lasata in pace !
am implorat sa fiu lasata sa ma desfasor ,pur si simplu!
sa-mi vad de treaba mea!
sa-mi cresc copilul in liniste ,fara griji si probleme!
merg la culcare!
noapte buna !
succes la "combatut"!
si inca o data :multumesc!!!!!