vineri, august 15, 2008

Deputatul Nati Meir din nou, în audienţă la DNA


Deputatul Nati Meir, care se afla de o săptămână în Israel, a fost invitat la o întâlnire de către procurorul şef adjunct al Departamentului Naţional Anticorupţuie, Ioan Mircea Zărie pentru data de 21 august, ora 14.00, informează un comunicat de presă al cabinetului deputatului independent, remis AMOS News.

Potrivit sursei citete, discutiile se vor purta, ca si in cazul intalnirii anterioare, asupra motivelor publicarii scrisorii deschise adresate lui Sorin Ovidiu Vantu.
În Israel Nati Meir a fost, conform traditiei si credintei sale la Zidul Plangerii unde s-a rugat impreuna cu fiul sau Or Meir, se mai precizează în comunicatul de presă. (AMOS News)


Scrisoare deschisa : Domnului Sorin Ovidiu Vantu ,

In ziarul "Cotidianul" din 5 august 2008, este publicat un articol intitulat: "Corneliu Vadim Tudor, flegme de ramas-bun" in care se face o trecere in revista a celor care au parasit PRM de-a lungul timpului. Lista nu cuprinde si numele meu, desi am avut parte si eu de infective si jigniri din partea presedintelui PRM. Prbail cea mai mare jignire pe care putea sa mi-o aduca a fost compararea mea , ca evreu , cu Hitler.

Domnule Vantu , de mai bine de 2 ani sunt ingorat in permanenta si , inclin sa cred , cu buna stiinta , de trustul dv de presa. Este arhicunoscut faptul ca sunt , pana in prezent , singurul deputat care se preocupa de problemele detinutilor , si , cu toata acestea , de cate ori Realitatea TV , sau orice alta pubicatie aparatinand trustului dv de presa , au avut ca teme de dezbatere aceste probleme eu nu am fost invitat. De asemenea toate comunicatele de presa trimise catre acest trust de la cabinetul meu parlamentar au fost ignorate in mod sistematic.

Sunt indreptatit sa banuiesc care este motivul sau motivele: fie pentru ca sunt evreu , fie pentru ca nu am vrut sa cumpar la pretul de 3 ,5 milioane euro publicatia Gardianul , pe care ulterior ati vandut-o cu doar 900.000 euro.

De curand presedintele Basescu a afirmat ca exista "tonomate cu euro" la un alt trust de presa. Adevarul este ca aceste tonomate exista mai mult in trustul dv , altfel nu se explica tabu-ul impus vis-a-vis de Nati Meir. In acest sens vreau sa amintesc faptul ca unul din moderatorii postului Realitatea TV mi-a solicitat suma de 300.000 euro pentru ca eu sa apar la acest post.

In anul 2006 am donat peste 150.000 euro sinistratilor din judetul Tulcea , unde eu am fost ales deputat. Pe 04 august , Realitatea TV a organizat un Teledon la care au fost invitate o serie de personalitati si , inca o data , Nati Meir nu a fost invitat. Acest fapt care nu ma va impiedica insa sa caut alte metode prin care as putea sa ajut sinistratii.

Nu am nici cea mai vaga intentie de a face politica manageriala a trustulului pe care il patronati insa cred ca ignorarea mea se face datorita intereventiei dv directe in politica editoriala. Cu alte cuvinte , referitor la Nati Meir cuvantul de ordine a fost: INTERZIS.

In speranta ca veti intelege ca respectarea libertatii de expresie este un bun care nu poate fi ingradit , si ca nu sunteti un antisemit ,

Cu stima,
Deputat Nati Meir

2 comentarii:

N. Raducanu spunea...

Impresionanta scrisoarea lui Nati Meir, care arata - oare a cata oara? - cat de obiectiva e presa "democratica" romaneasca! Iar faptul ca s-a dus sa se roage impreuna cu fiul sau, acolo unde isi au ei religia, m-a facut sa il vad intr-o imagine mai buna decat cea pe care o aveam pe vremea cand consimtise sa intre in PRM.

Bibliotecaru spunea...

Domnul Nati Meir este de admirat. A prins o cauză şi s-a ţinut cu dinţii de ea. Vizitează des penitenciarele, asculta pe fiecare deţinut care i se adresează, se zbate alături de ei pentru îmbunătăţirea condiţiilor de detenţie. Eu cred că domnia sa merită să fie reales în Parlamentul României.