sâmbătă, august 16, 2008

Coşea: Am vrut să candidez la Slatina, dar mi s-a spus că aici va candida un fost membru PSD



Coşea: Am vrut să candidez la Slatina, dar mi s-a spus că aici va candida un fost membru PSD (Imagine: Mediafax Foto)
Deputatul PDL Mircea Coşea a declarat, vineri, la Slatina, că intenţionează să candideze la alegerile parlamentare într-un colegiu din judeţ şi că avrut să candideze chiar la Slatina, dar că liderul filialei i-a spus că nu poate deoarece aici candidează o altă persoană, un fost membru al PSD.

"Eu vreau să candidez în colegiul Slatina de deputat, nu pentru că cred că PDL va obţine un mandat din prima mână, ci pentru că, am constatat că discursul meu este mai accesibil omului de la oraş decât celui din mediul rural. Darius Vâlcov, preşedintele PDL Olt, mi-a spus că la Slatina nu este posibil să candidez pentru ca organizaţia municipală l-a desemnat pe Daniel Bărbulescu. Mie mi-a propus unul dintre colegiile 3 sau 4 de deputaţi. Eu vreau să îmi spun părerea şi la centru despre colegiul în care voi candida", a declarat Mircea Coşea.

Coşea a mai precizat că organizaţia centrală a PDL i-a propus să candideze într-un colegiu din sectorul 6 din Bucureşti, dar a refuzat propunerea deoarece, în ultimii opt ani, a fost parlamentar de Olt şi este "cu adevărat apropiat de electoratul din acest judeţ".

"Eu cred că mai este încă timp pentru o decizie bună, nu cred că nu este bătut în cuie, mai e timp de soluţii adecvate.", a spus Mircea Coşea.

Coşea a mai afirmat că nu vrea să renunţe la politică deoarece mai are un cuvânt greu de spus în acest domeniu.

"Eu nu am dreptul sa renunţ la politică deoarece consider că am încă un cuvânt greu de spus, iar eu mă consider un politician onest care se bazează pe contactele cu oamenii, pe vorba de la om la om. Eu nu dispun de fonduri însemnate pentru campania electorală, eu sunt lefegiu", a conchis deputatul PDL.

Pentru Colegiul Slatina, la Camera Deputaţilor a fost desemnat definitiv candidat avocatul Daniel Bărbulescu, în timp ce în colegiile 3 şi 4 pentru deputaţi şi-au anunţat candidatura Forin Paraschiva şi Valeriu Matei.

Niciun comentariu: