joi, august 21, 2008

Teatrul Masca îşi deschide stagiunea stradală cu "Măturătoarele"



Directorul Teatrului Masca, Mihai Mălaimare (Imagine: Mediafax Foto)
Teatrul Masca îşi deschide stagiunea stradală cu "Măturătoarele", un spectacol-paradă, care cuprinde elemente de comedie bufă, vineri, în Parcul Plumbuita.

Spectacolul "Măturătoarele", în regia lui Mihai Mălaimare, realizat cu studenţii Facultăţii de Teatru "Spiru Haret" în cadrul Şcolii de Teatru gestual "Masca", se desfăşoară pe o distanţă de 1 km şi este menit să îi facă pe toţi spectatorii să vadă cu alţi ochi munca persoanelor care curăţă locurile publice.

"Măturătoarele" va fi reluat în Parcul Herăstrău, sâmbătă.

Săptămâna viitoare vor mai avea reprezentaţii şi alte spectacole de stradă din repertoriul Teatrului Masca, precum "Prostia omenească", "Doamna cu căţelul", care include marionete imense, "Actorii" şi "Statuile".

Din septembrie începe şi stagiunea de sală a teatrului Masca, unde sunt, deocamdată, în pregătire "Îndrăgostiţii", spectacol în genul commedia dell'arte, în regia italianului Modesto Michele Casarin, şi "Acul cumetrei Gurton", în regia lui Mihai Mălaimare, cu Olga Delia Mateescu în rolul principal.

(MEDIAFAX)

Mihai Mălaimare (
Vacanta mea draga, adio!):

S-a terminat. Mai sunt cateva ore si incep o noua stagiune, o noua perioada de munca indracita, o alergare contra cronometru pe care sper s-o castig sau s-o termin in picioare. Sunt multe culuoarele care imi stau in fata si inca nu ma pot hotara pe care sa alerg, am incercat toata viata sa alerg pe toate si nu stiu daca ma mai tin genunchii pentru astfel de performante care duc oriunde si nicaieri. Teatru, politica, viata, scris, tenis de camp, silueta, sanatate, odihna.

Proiectele sunt multe, sunt mari, dar ziua s-a micsorat odata cu forta mea, ma simt atras de alte lucruri, as vrea sa am mai mult timp sa citesc, as vrea sa am mai mult timp sa calatoresc, mi-e dor de ai mei, mi-e dor uneori de mine insumi, cel de alta data.

S-a terminat o alta vacanta si-mi scapa de pe buze un oftat adanc semn ca n-as fi vrut, ca mi-as fi dorit sa fie mai lunga, la fel de frumoasa dar mai lunga, mai nesfarsita daca s-ar putea.

Poate ca maine ma voi scula mai odihnit si mai hotarat sa merg cum trebuie in cursa mea solitara, in aceasta Olimpiada personala in care nu am adversari si tocmai aici sta imensa ei dificultate caci nu exista pe podium decat o singura treapta. Daca o prind trebuie sa alerg imediat spre una noua pentru ca in tribune sta un public odios : timpul si nu vreau sa-i dau ocazia sa ma aplaude, cel putin inca o buna perioada de aici inainte.

S-a terminat vacanta, vacanta mea draga, frumoasa mea vacanta!

Acum ea se va odihni, va dormi ceva vreme ca sa ma lase sa ma chinui si sa-mi faca mai placut gandul pe care mai spre Craciun il voi indrepta catre misterioasele ei carari.

Pana atunci, vacanta mea draga, adio!

Niciun comentariu: