luni, august 18, 2008

Alexandru Andrieş - Ce albastri sint




Vremea a zburat,
Tu nu te-ai schimbat...
Cum ai facut?
Ma privesti mirata
Si îmbujorata
Ca la-nceput...
Pentru tine mai exista
Undeva, o printesa trista
Care viseaza
Si croseteaza
Aproape plângând,
La fereastra-i un nor,
El îti fura din zbor
Nuanta ochilor...
Ce albastri sunt!

Tot acolo stai?
Am ghicit, asa-i?
Adresa ta
Mi-o mai amintesc,
Si este firesc
Sa fie-asa.
Vin acasa
Dupa masa:
Nici o miscare,
Nici o scrisoare;
Ma duc în bucatarie
Si-mi tai o felie,
Si-o mestec mergând...
La fereastra-i un nor,
El îmi ofera din zbor
Nuanta ochilor tai
Aproape plângând.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Un link de unde s-ar fi putut descarca melodia ar fi fost excelent :)

Bibliotecaru spunea...

@ -X-
:)
Din păcate trilulilu nu permite download.

Am răsfoit un pic site-ul domniei voastre. Interesant, şi eu am dorit mai demult să fac un asemenea site dar mi-a fost greu să aleg ce să pun mai întâi.