joi, decembrie 11, 2008

Sungha Jung




















6 comentarii:

Anonim spunea...

Salut,Bibliotecaru.Parca am auzit de baiatul acesta talentat.Are 4 ani parca.
@Ce se intampla pe blog la `Lenutza intrece orice inchipuire.Administratorul a intrat cu nickul balbeck,a schimbat adresa de e-mail si a postat minciuni.Stii cine sunt acum.Sanatate!

Bibliotecaru spunea...

Poate că nu a fost administratorul. Ce sens are ca administratorul să schimbe adresa de email şi astfel comentariul să intre la moderare când putea foarte bine să posteze oricum. Nu mă las impresionat de acţiuni în forţă ale nici unui moderator de orice fel, respect oamenii şi pretind să fiu, la rândul meu, respectat, dacă nu... plec eu singur, nu mai trebuie să mă dea careva afară. Ar trebui să faceţi la fel, astăzi sunt bloguri de politicieni cât cuprinde... poate daţi viaţă altui blog care acum este plictisit şi prăfuit.

Relativ la incident, pe mine nu m-a deranjat atât cuvintele celui care s-a dat drept domnia voastră, deşi au fost violente, dar nu dincolo de limita de limbaj care este tolerată pe blog, m-a deranjat însă ameninţarea închiderii blogului, pentru că nu era o lovitură pentru administrator sau doamna Udrea, ci şi pentru toţi ceilalţi. Cred că doamna Udrea, acum că este deja parlamentar, nici nu se va mai obosi să citească ce scriem noi pe acolo, este motivul pentru care nici nu prea mai scriu, mă gândesc chiar să mă retrag, doamna Udrea va pune, eventual, câte un mic comentariu de două ori pe săptămână. Sunt unii comentatori care au această activitate intrată în sânge, ei ar suferi pentru închiderea blogului. Iată de ce acea ameninţare m-a deranjat.

Anonim spunea...

E foarte grav ca unui blogger i se pune pumnul in gura.Eu spun ca administratorul mi-a furat nickul si a postat ce a postat.Oricum deja am aliati foarte tari,unii cu bloguri foarte vizitate si persoane publice.Am spus si eu ce am patit.Azi mi-au crescut vizitele.Pe corect am facut 350 de vizite pana acum.Cel mai mult am avut 175.

Anonim spunea...

Am facut niste glume la adresa elenei si presedintelui.Dar de aici si a modera pe cineva e cale foarte lunga.Mi-a furat nickul si a postat ce a postat ca sa aiba motive sa-mi dea ban.Nu avea altfel.

Anonim spunea...

Oricum acel blog se va inchide.Nu eu il voi inchide.M-a enervat atitudinea noului administrator.Asa e usor sa-i bagi proxy si o gramada de clone si sa-i bruiezi de nu se poate.In sensul asta am zis-o.Cand era blogul vechi cu forumul,am facut sa nu mai functioneze forumul.Mie cand mi se face o nedreptate.reactionez.O zi buna!

Anonim spunea...

Iar?Nu se poate...karina