miercuri, decembrie 31, 2008

Mihaela Rădulescu


Ar fi trebuit să fie un comentariu despre cât de vândută şi apreciată este cartea Mihaelei Rădulescu, dar după ce am văzut poza mi-am spus că audio-vizualul va fi întotdeauna, în cazul Mihaelei, mai mult informaţie vizuală decât informaţie cognitivă. Eu nu mă mai amăgesc adăugând şi informaţie pozei... las imaginea să vorbească singură şi să explice ea de ce s-au vândut 20.000 de exemplare din "despre lucruri simple".
http://www.evz.ro/pictures/articles/big/29defd325d7e34dc98ce0f55289c705f9f16e20a.jpg
(sursa: http://www.evz.ro)

4 comentarii:

Anonim spunea...

LA MULTI ANI , MULTA SANATATE SI SCRIS INTINS IN ANUL CARE VINE!
CU STIMA Chelmus Mihai

Bibliotecaru spunea...

Şi eu vă doresc un an nou fericit!

pescarusul argintiu spunea...

Se apropie momentul de hotar, cand vom atinge cumpana dintre ani! Peste putin timp vom pasi in Noul An 2009, mai bogat cu o secunda decat precendul.
Sa privim inapoi cu iertare, inainte cu speranta, in jos cu intelegere, in sus cu recunostinta si in jurul nostru cu lucida implicare!
LA MULTI ANI binecuvantati si iluminati de izbanzi, armonie si pace sufleteasca!

Anonim spunea...

Da, să privim, de aceea am pus o poză. :) La mulţi ani, pescăruşule!