vineri, august 01, 2008

Rodica Stănoiu se gândeşte la retragere


Fostul ministru al Justiţiei senatorul Rodica Stănoiu consideră că România nu este pregătită să adopte votul uninominal şi din acest motiv analizează posibilitatea de a nu mai candida, pentru un nou mandat în Parlamentul României.
http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1/4727/2576711/1/rodica-stanoiu.jpg
"Am argumente pro şi contra, dar am fost şi sunt o adversară a votului uninominal. Eu în clipa aceasta consider că nu suntem pregătiţi pentru uninominal, iar asta nu are legătură cu teama. Eu am făcut parte dintr-o circumscripţie electorală foarte bună (Olt) şi cred că oamenii bine pregătiţi sunt apreciaţi de electorat. Nu ştiu dacă voi mai candida", a declarat, pentru AMOS News, Rodica Stănoiu.

Fost ministru al Justiţiei, în Guvernul Năstase, Rodica Stănoiu este în prezent membră PC. Ea a obţinut, în 2004, un post de senator, pe listele PSD. ( Cosmin BUHUŞ - AMOS News)

Niciun comentariu: