vineri, august 01, 2008

Solcanu ar putea reveni în PSD dacă se schimbă conducerea partidului



Solcanu ar putea reveni în PSD dacă se schimbă conducerea partidului
Senatorul Ion Solcanu, care şi-a dat demisia recent din PSD, a declarat vineri, că ar putea reveni în partid, într-o altă formulă de conducere, el reproşându-i actualului lider PSD, Mircea Geoană, că a comis numeroase erori.

"După ce am plecat din PSD, m-au sunat mulţi oameni din ţară. Le-am spus că nu voi înfiinţa un nou partid. Eu nu pot să fiu altceva decât social-democrat. Poate voi fi din nou în PSD, într-o altă formulă de conducere centrală şi locală. În formula de azi, partidul a făcut atâtea erori", a declarat Solcanu.

Printre greşelile actualei conduceri a PSD, Solcanu a enumerat suspendarea preşedintelui Băsescu şi "decizia de a scoate fostul PD din Guvern şi aducerea acestui partid în opoziţie lângă PSD".

El a evitat să spună cine este, în opinia sa, persoana potrivită pentru a conduce PSD, însă a spus că "Adrian Năstase e un lider de anvergură".

Senatorul Solcanu a declarat că îşi menţine decizia de a nu mai candida la alegerile parlamentare din toamnă, afirmând totodată că a primit deja oferte din partea a două partide pentru a candida, în timp ce unii apropiaţi îl sfătuiesc să candideze ca independent.

"Am spus că mă retrag şi mă ţin de cuvânt. Am proiecte ştiinţifice importante, voi fi la catedră. Dacă lucrurile se vor schimba la vârful partidului, pot lua în calcul o eventuală revenire", a spus Solcanu.

Senatorul Ion Solcanu a demisionat din PSD pe 19 iulie, reproşând faptul că a fost marginalizat în cadrul filialei ieşene a PSD, de către conducerea organizaţiei.

La o zi după demisia sa din PSD, Solcanu a afirmat că aşteaptă apariţia unui partid social-democrat autentic în care s-ar putea înscrie, el spunând că există semnale în acest sens.

Niciun comentariu: