miercuri, decembrie 03, 2008

ACTORUL la Praga


Teatrul Masca trece printr-o nouă performanţă, scoate spectacolul Actorul la plimbare prin capitala republicii Cehe. Praga mater urbium ("mama oraşelor") este un centru al civilizaţiei mai mic decât Bucureştii dar parcă răsuflă ceva mai multă istorie.

Imagine:ZPraha-07.JPG
Imagine:Praha Bridges.JPG
Imagine:DSC00667.jpg
Imagine:PragueCastleAtNight.jpg
Imagine:Karlův most.jpg
Imagine:St Vitus Cathedral from south.jpg
Imagine:Prag rathausturm uhr.jpg
Imagine:Jusefov2045.JPG
Imagine:Mikulas.jpg
Imagine:Prague crowd Malá Strana.jpg

Imagine:Wenceslas Square.jpg
Imagine:Tramvaiul 22 in Praga.jpg
Imagine:Tram91.jpg
Imagine:Žižkov tv tower.jpg
(sursa foto: wikipedia)
Iată ce spune blogul Teatrului Masca:

Am fost extrem de mirat ca ACTORUL a fost solicitat foarte insistent de catre ICR Praga pentru a fi spectacolul prezentat cu ocazia Zilei Nationale, dar, de ce sa ascund, am fost foarte bucuros si mandru. M-am intors duminica la pranz de la Alcala de Henares si luni dimineata am luat avionul pentru Praga. Am jucat la Teatrul Laterna Magika intr-o sala imensa, peste 400 de locuri care, la data inceperii spectacolului era arhiplina. Foarte multi cehi, destui romani, a fost un public cald si foarte interesat de spectacol, spun asta pentru ca interesul lor l-am simtit cu acuitate din scena, iar la cocktailul care a urmat, aproape nimeni din cei care erau de fata nu a trecut pe langa noi, eu si Mircea Tiberian, fara sa ne spuna cateva cuvinte. Erau evident emotionati si bucurosi, iar noi, va imaginati ca eram la fel.

Destinul acestui spectacol mi se pare absolut extraordinar, daca este sa tin cont de primirea sa in Bulgaria si acum in Cehia. Probabil vom continua, anul viitor suntem asteptati in Franta si, cine stie, si in alte locuri.

Un cuvant de drag pentru echipa pe care am deplasat-o,(Sanda, Adi, Gica, Riva, Stefan, Misi, Nicu) mai ales ca, traversand un moment de cumpana ( imi pierdusem glasul cu o noapte inainte), s-au agitat impreuna cu cei de la ICR, pentru a ma pune pe picioare.

Sunt bucuros, ACTORUL meu merge mai departe si povestea sa, odata cu el.

pc010010pc010019pc010034pc010023

(sursa: http://teatrulmasca.wordpress.com)

Niciun comentariu: