miercuri, august 13, 2008

Vadim Tudor: Am îndemnat la neutralitate prudentă


În cadrul întânirii de astăzi a reprezentanţilor grupurilor parlamentare cu Traian Băsescu, Vadim Tudor i-a recomandat preşedintelui să adopte o poziţie neutră în ceea ce priveşte conflictul din Caucaz.

Vadim a afirmat că Rusia nu ar trebui provocată deoarece s-ar întoarce împotriva mai multor state din fostul bloc comunist."Am îndemnat la neutralitate prudentă", a explicat Vadim Tudor, amintind de o serie de evenimente istorice în care Rusia s-a răzvrătit împotriva unor state ca Franţa şi Germania, învingându-le pe propriul lor teritoriu.

Cu toate acestea, Vadim Tudor nu a luat în calcul faptul că România este membru NATO şi ar trebui să adopte aceeaşi poziţie pe care o are organizaţia nord-atlantică. ( Cosmin BUHUŞ - AMOS News )

Pentru că mi-am reamintit că preşedintele PRM, Corneliu Vadim Tudor, consideră că procurorul Monica Şerbănescu nu are calificare necesară pentru a conduce DNA, întâi şi întâi pentru că nu este măritată, mă întreb... Georgia o fi măritată sau tot incompetentă şade ea acolo sub bombardelele ruseşti? Dacă nu este măritată, am putea trimite nişte experţi politici de la noi care să o mărite, în cel mai scurt timp, pe două sau trei sute de euro. Dacă Georgia ar fi cumpărată de occidentali este ca şi cum ar intra în NATO.

Niciun comentariu: