duminică, iunie 01, 2008

Sorin Oprescu a votat pe o listă suplimentară


Este firesc, Ludovic Orban a votat pentru un Bucureşti european, Cristian Diaconescu a votat pentru schimbare, Codrin Ştefănescu vrea să pună capăt "mafiei imobiliare", desigur, Sorin Oprescu a votat pe o listă suplimentară... aproape firesc.
Sorin Oprescu a votat pe o listă suplimentară (Imagine: Mediafax Foto)
Candidatul independent la Primăria Capitalei, Sorin Oprescu, a votat, duminică dimineaţă, la ora 8.30, el precizând că votul său a fost unul care îl caracterizează, respectiv independent, aşa cum sunt toţi bucureştenii, liberal, aşa cum este meseria sa, şi social, pentru că are grijă de oameni.

"A fost un vot care mă caracterizează: un vot independent, în primul rând, aşa cum sunt toţi cetăţenii Bucureştiului, un vot liberal, pentru că aşa este meseria mea, şi, nu în ultimul rând, un vot social, pentru că am grijă de oameni şi toată viaţa am avut grijă de oameni. Am votat cu speranţa că o să fie bine", a declarat Oprescu la ieşirea de la urne.

Oprescu a votat la Şcoala 17 din Sectorul 1 al Capitalei, la Secţia de votare 112, pe liste suplimentare, întrucât numele său nu apărea pe listele permanente.

"Am votat pe lista suplimentară pentru că nu apar pe lista permanentă, dar adresa e în regulă", a comentat Oprescu.

El a mai arătat că se aşteaptă ca bucureştenii să reacţioneze aşa cum au reacţionat până acum în legătură cu persoana sa, respectiv cu "acelaşi sprijin, cu aceeaşi simpatie şi încredere".

Oprescu a mai spus că se aşteaptă la o prezenţă susţinută la vot, pentru că, în opinia sa, este normal să intereseze pe toată lumea ce se întâmplă cu Bucureştiul.

După ora 12.00, Oprescu va merge în secţiile de votare, după care va aştepta rezultatul votului, la cafeneaua "La Independentu' ".

The image “http://www.cdep.ro/legislatie/legimg/2004/hg505_a3.gif” cannot be displayed, because it contains errors.

Niciun comentariu: