sâmbătă, iunie 21, 2008

Evenimentele fericite creează armistiţiu


Lideri importanţi din PSD şi PD-L vor lăsa ranchiuna deoparte şi se vor prinde în hora miresei

Realizator: Înlocuiesc astăzi hainele de politician cu cele de nuntaşi. Lideri importanţi din PSD şi PD-L vor lăsa ranchiuna deoparte şi se vor prinde în hora miresei şi, după caz, se vor lepăda de satana în faţa altarului. Au ajuns astăzi Victor Ponta cu Daciana Sârbu. Cununia civilă şi botezul au avut loc la Biserica Icoanei. Reuniune restrânsă la care presa nu a avut acces. Detaliile vin acum de la colega mea, Alina Manolache. Bun găsit Alina.

The image “http://www.cotidianul.ro/fileadmin/2006/Aprilie/ed249/r.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Reporter: Bun Găsit Cristina, bun găsit doamnelor şi domnilor. Este drept că nu am avut acces înăuntru la cele două ceremonii, dar am avut acces la interviuri la final. Daciana Sârbu a fost foarte modestă şi scurtă la vorbă, pe când Victor ponta ne-a mărturisit că cel mai important moment de astăzi a fost botezul micuţei Irina Octavia şi, de asemenea, că în această seară la petrecerea ce va urma la un hotel de lux din Capitală nu se va face politică, deşi are foarte mulţi invitaţi din această sferă, şi nu se va pune problema că sunt de la PSD sau de la un alt partid. Azi cu toţii sunt prietenii săi şi sunt invitaţi speciali la ceremonie. După cum vă spunea şi colega mea, a fost o ceremonie restrânsă, doar cu apropiaţi şi familie. Victor Ponta chiar spunea: „Mi-aş fi dorit să fie şi mai restrânsă de atât". I-am observat printre invitaţi pe naşii celor doi, George ... şi soţia sa şi bineînţeles pe tatăl miresei, senatorul PSD Ilie Sârbu.

The image “http://www.cancan.ro/pics/4458/th_24.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Reporter: Eşti emoţionată, dar extrem de zâmbitoare. Cum ai trăit aceste momente?

Daciana Sârbu: Ca orice moment frumos. A fost emoţionant şi mai ales pentru fetiţa mea m-am bucurat.

Victor Ponta: A fost foarte bine şi sper să ne facă fericiţi Irina. Dacă mă face la fel de fericit ca Andrei, ca primul meu copil, nu cred că-mi doresc nimic mai mult.

(Prin Monitoring Media: Realitatea TV, Ora: 14:10)


Basescu, invitat la nunta fetei lui Vasile Blaga, Agathe


-- Sambata aceasta va avea loc nunta fetei lui Vasile Blaga (PD-L), Agathe, cu Ionut Rudeanu, nepotul fostului baron PSD de Hunedoara.






Sambata aceasta va avea loc nunta fetei lui Vasile Blaga (PD-L), Agathe, cu Ionut Rudeanu, nepotul fostului baron PSD de Hunedoara, potrivit ziare.com. Avand foare multi prieteni atat la Bucuresti, cat si la Oradea, Agathe Blaga (24 de ani) si iubitul ei Ionut Rudeanu (24 de ani) au decis sa organizeze intr-un interval scurt doua petreceri fastuoase care sa celebreze juramintele lor in fata lui Dumnezeu.

Astfel, dupa cununia religioasa care va avea loc la Biserica Sfantul Elefterie din Capitala, sambata 21 iunie, aproape 500 de invitati, printre care Traian Basescu, Theodor Stolojan, Emil Boc sau Elena Udrea vor participa la petrecerea organizata la Palatul Stirbey din Buftea, locul unde doua saptamani mai tarziu se va desfasura nunta fotbalistului Cristi Chivu cu Adelina Elisei. A doua petrecere va avea loc la Oradea, locul de bastina al secretarului general al PD-L, Vasile Blaga, unde sunt asteptati peste 300 de invitati.
The image “http://www.ziare.com/_files/Image/news/304/0805_2_pol_blaga_5746.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
Z.O.
(http://www.ziua.net)

Niciun comentariu: